Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

D
B
B

Yokohama GEOLANDAR X-CV G057 XL RPB

285/45 R20 112W

Typ opon

4x4

Rozmiar

285/45 R20

Sezon

letnie

Rant ochronny

Indeks nośności

112 (do 1120 kg na oponę)

Indeks prędkości

W (do 270 km/h)

Kod towaru

R6744

EPREL

632559

Dostępność: duża ilość
Czas dostawy: 1-2 dni
Rok produkcji: 2023/2024
Cena za sztukę

835.00 zł

bezpieczne
zakupy

wysyłka w
1-2 dni

14 dni na
zwrot

gwarancja
jakości

oficjalny
dystrybutor

bezpłatna wysyłka

Yokohama GEOLANDAR X-CV G057 XL RPB

Opis produktu
Nowa Etykieta EU
Gwarancja

GEOLANDAR X-CV G057 

Asymetryczny wzór bieżnika z 4 obwodowymi rowkami.Kombinacja lamel 2D i 3D.5-stopniowa konstrukcja bieżnika. Polimer o zamkniętych połączeniach krzemionki i mikrokrzemionka

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Gwarancja

Gwarancja obejmuje tylko te uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty produkcji opony. Po upływie dwóch lat od zakupu opony przez Użytkownika w wypadku uznania reklamacji stosuje się tzw. metodę częściowego zwrotu pozostającej grubości bieżnika.

Jeśli reklamacja zostanie uznana przed upływem dwóch lat od zakupu przez Użytkownika, rekompensata będzie polegać na wymianie na produkt nowy lub w wypadku zaprzestania jego produkcji na produkt podobny.

Reklamacja lub częściowa rekompensata nie będzie uznana jeśli:
  • uszkodzenie opony spowodowane jest niewłaściwą eksploatacją lub przechowywaniem a także wadami związanymi z pojazdem na którym była eksploatowana,
  • opona była wcześniej naprawiana
  • w wypadku użycia opony w rajdach lub innych zawodach
  • do montażu stosowano niewłaściwe, uszkodzone lub skorodowane obręcze
  • złym stanem technicznym pojazdu,
  • uszkodzenia opony wynikają z wadliwej nawierzchni drogi
  • opona zostanie celowo uszkodzona

Osobą właściwą do rozpatrzenia reklamacji jest przedstawiciel wskazany przez producenta. Wszystkie przypadki nie omówione będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.

KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ KARTY GWARANCYJNEJ

Szukasz innych opon samochodowych?

Zobacz naszą bogatą ofertę. Znajdź opony idealnie dopasowane do Twojego samochodu.