Marka Sailun
Chińska marka opon klasy ekonomicznej, obejmująca opony do samochodów osoboch, SUV-ów, lewykkich aut dostawczych oraz aut ciężarowych. Marka Sailun powstała w 2002 roku, jako część przemysłowo-chemicznego koncernu Mesnac.
Sailun Atrezzo SVR
SVR LX to wysokiej klasy opona o wysokich osiągach, przeznaczona do samochodów typu SUV, samochodów sportowych i pojazdów typu crossover. Sportowy design z zaawansowaną technologicznie rzeźbą bieżnika, opona SVR LX podkreśli atrakcyjny wygląd Twojego auta, zapewniając niezrównaną wydajność i komfort jazdy.
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na
emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa
oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla
samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu
jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę
wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa
opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do
najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon
Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba
oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak
graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo
przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej
kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).
Gwarancja
1. Gwarancji udziela się na okres 36 miesięcy od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika, co wykazuje wskaźnik zużycia bieżnika (TWI). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta. Opona jednostronnie lub częściowo zużyta do wartości TWI jest traktowana jako całkowicie zużyta i nie podlega gwarancji.2. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:
- uszkodzeniem mechanicznym
- nieprawidłową eksploatacją
- nieprawidłowym montażem
- złym stanem technicznym pojazdu
- nieprawidłowym przechowywaniem
3. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon.4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.5. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad lub zwrot środków pieniężnych za zakup uszkodzonego towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty czasu i niewygody wynikające z ewentualnego przestoju pojazdu w trakcie trwania procesu reklamacji oraz inne szkody będące następstwem wady produktu oraz przeprowadzanego procesu reklamacji.